4 semințe benefice sănătății

semințe benefice sănătății doftoria

Semințe benefice sănătății

Iată o listă scurtă cu 4 semințe benefice sănătății care au efecte magice pentru organismul tău. Aceste semințe sunt o excelentă sursă de minerale, grăsimi sănătoase și proteine, la care se adaugă compuși specifici care fac din aceste semințe adevărate medicamente naturale, fără contraindicații.

Semințele de Cânepă
Semințele sunt bogate în proteine, sunt sățioase și foarte nutritive. Ușor rumenite, pot reprezenta o gustare perfectă în cursul dietelor. Pot fi adăugate și în amestecul de cereale, zilnic.

Pasta de Boabe de Soia
Miso este o pastă făcută din boabe de soia fermentate. Cu un gust amestecat sărat-dulce și cu aromă de alune, miso se poate adăuga în supe sau în sosurile pentru carne. Este o sursă bună de fibre, dar mai ales de antioxidanți rari, care luptă cu radicalii liberi.

Semințele de In
Sunt o binefacere pentru inima ta. Ele conțin omega 3 și acid alfa linoleic, care curăță vasele de sânge și le menține flexibile și tinere. O linguriță de semințe de in, pe zi adăugată în cereale, în salata sau în mâncare este suficientă.

Semințele de Chia
Acestea fac parte din lista cu alimente beneficie sănătății și reprezintă una dintre cele mai bune surse de fibre. La fel ca și semințele de in, pot fi adăugate în mixul de cereale. O linguriță pe zi este suficientă pentru a avea un tub digestiv sănătos. Sunt foarte bogate în proteine și pline de nutrienți.