5 reguli pentru o siluetă de plajă

Reguli pentru o siluetă de plajă

Reguli pentru o siluetă de plajă

Vacanţa de vară este tot mai aproape şi probabil mulţi dintre voi o vor petrece la mare. Pregătirea pentru plajă nu înseamnă doar alegerea unui costum de baie nou şi a loţiunilor de protecţie solară ci şi eliminarea surplusului de kilograme acumulate peste iarnă.

Iată care sunt cele mai importante reguli de care trebuie să ţineţi cont pentru ca să arătaţi cât se poate de bine vara aceasta la plajă.

Un prim pas pentru atingerea unei siluete armonioase este eliminarea unor alimente din meniul zilnic . Intra în această categorie alimentele prăjite, caşcavalul, brânza topită, feta, margarina, chips-urile, covrigeii, produsele de patiserie din faină albă şi mezelurile.

Respectaţi orarul de 3 mese pe zi şi aveţi grijă ca în geanta voastră să existe tot timpul 2 gustări sănătoase şi slab calorice. Puteţi alege 10-15 sâmburi de migdale, iaurt cu 2% grăsime sau 150 gr de cireşe.

Următoarea regulă se referă la asocierile alimentare greşite, care îţi îngreunează digestia . Evită să combini la aceeaşi masă carne şi cartofi, carnea cu pâinea sau pastele şi carnea . Salata din legume verzi este alegerea compatibilă cu orice aliment.

Incearcă să nu mănânci nimic cu 3-4 ore înainte de culcare . Te vei odihni mult mai bine iar dimineaţa nu vei fi tentat să sari peste micul dejun.

Practica orice formă de mişcare de 3-4 ori pe săptămână şi nu te gândi din start că nu ai timp pentru asta.

Poţi face un antrenament eficient chiar şi acasă, în doar 15 minute.

Sursa: https://www.carmen-bruma.ro/top-5-reguli-pentru-o-silueta-de-plaja/

Citeşte şi alte articole:

Bronz: sfaturi pentru un bronz sănătos

Hidrocuţia: evitaţi şocul termic

Arsuri solare: 14 remedii eficiente

Plante care te protejează de razele soarelui

10 motive pentru care nu ar trebui să mergem la solar