De ce nu e bine să mănânci în pat sau la televizor

mănânci în pat

Mănânci în pat? Mănânci la televizor? De ce nu e bine să mănânci în pat sau la televizor.

Fiecare masă a zilei trebuie să fie ca un mic ritual, pentru că din alimentație (și din odihnă) organismul își reface resursele pentru a vă susține în toate activitățile dvs zilnice si pentru a vă ajuta să treceți mai ușor peste situațiile stresante care s-ar putea ivi. Digestia este un proces complex de care ar trebui să ții cont în momentul în care alegi locul unde urmează să iei masa. Indiferent că îți place să te uiți dimineața la televizor în timp ce îți servești micul dejun sau să lucrezi la laptop sau la birou și vrei să iei masa în acel moment, mai bine eviți acest lucru.

Dormitorul ar trebui să fie locul în care te relaxezi, biroul locul în care muncești s.am.d. În cazul în care ți-au făcut un obicei din a lua masa la pat, la birou, sau în fața televizorului, oprește-te!

Ai putea să suferi de balonare

Micul dejun adus la pat, deși pare un gest romantic, pe cât este de drăguț, pe atât este de nociv. Instinctiv după ce l-ai terminat de savurat apare gestul de a ațipi un pic. Acest mic somn de frumusețe favorizează apariția balonării și a obezității. Alimentele consumate depun un efort foarte mare asupra diafragmei și întârzie digestia dvs.

Ai putea să suferi de indigestie

O masă copioasă servită în pat poate favoriza apariția indigestiei, deoarece atât în timpul cât și după masă este indicat ca poziția corpului să fie pe verticală. Orice poziție orizontală ajută la formarea refluxului gastric, iar digestia este cu mult îngreunată.

Ai putea să suferi de obezitate

Micile gustări în fața calculatorului sau a televizorului te fac să nu te mai concentrezi asupra cantității pe care o consumi. Nu mai conștientizezi cantitatea de alimente ingerată și ai tendința de a mânca mai mult și mai repede.

Citește și alte articole:

Fructe pentru slăbit: 5 fructe care te ajută să dai jos din kilograme

Viaţă mai lungă? Mâncare mai puţină!

Diferenţa dintre hrană şi mâncare! Importanţa hranei „vii”!