Cum ne afectează luna plină şi cum poţi combate efectele ei

luna plină

Luna plină: cum ne afectează şi cum poţi combate efectele ei

Luna plină te energizează

Luna plină nu are numai efecte nefaste. În timpul ei, vei observa că eşti plină de energie.

Profită de acest lucru pentru a scăpa de moleşeală şi fă mişcare sau ieşi în parc.

Foloseşte această energie în beneficiul tău şi luna plină va deveni o binecuvântare.

Luna plină are un impact pozitiv asupra operaţiilor

Persoanele care se operează în această fază a lunii se recuperează mai uşor, potrivit specialiştilor.

O cercetare efectuată în 2013 arată că persoanele care au suferit o intervenţie chirurgicală pe cord în apropierea Lunii pline au avut un risc mai mic de a se confrunta cu complicaţii, spre deosebire de pacienţii care s-au operat în preajma celorlalte două faze ale lunii.

Luna plină favorizează anxietatea

Nu ştii de unde vin stările de nelinişte? Este posibil să fie de la luna plină. Fără să-ţi dai seama, simţi nevoia să mănânci sau să bei ceva dulce.

Luna plină îţi afectează somnul

În urma studiilor efectuate de-a lungul timpului, cercetătorii au descoperit că Luna plină afectează calitatea somnului.

Specialiştii susţin că în apropierea acestui fenomen, cu câteva zile înainte şi după, majoritatea persoanelor adorm mai greu şi au un somn cu 20% mai puţin adânc, din cauză că nivelul de melatonină (hormonul care induce somnul) scade.

Luna plină creşte nervozitatea

Nu s-a putut dovedi niciodată care este modul în care luna poate face oamenii mai iritaţi şi mai certăreţi.

Cercetători din întreaga lume au studiat acest fenomen şi au demonstrat că într-adevăr oamenii chiar au un comportament ciudat şi sunt mai activi în nopţile cu lună plină.

De altfel, atunci se petrec cele mai multe incidente violente, crime şi sinucideri.

Luna plină îţi afectează ciclul menstrual

Cercetătorii au mai descoperit că multe dintre femei sunt la menstruaţie în perioada în care Luna este plină.

Acest lucru se întâmplă frecvent, deoarece fazele lunii au loc la 29 de zile, iar ciclul menstrual la 28-30 de zile.

Cum poţi combate efectele lunii pline

Cu aproximativ o săptămână înainte de lună plină, începe să reduci cantitatea de cofeină pe care o consumi. Ar fi bine să renunţi cu totul la cafeaua de dimineaţă şi s-o înlocuieşti cu apă sau cu lapte.

Laptele conţine şi o substanţă numită triptofan, care te ajută să dormi mai bine.

Mănâncă alimente bogate în triptofan: carne de curcan, banane, alune de pădure, curmale uscate, peşte.

Seara, încearcă să mănânci cât mai puţin. O felie de pâine de graham cu brânză grasă şi o ceaşcă de lapte sunt de ajuns.

Alătură-te comunității noastre de cititori cu un Like pe Facebook Doftoria

Ne puteți găsi pe Instagram Doftoria și pe Twitter Doftoria

Citeşte şi alte articole:

Ceai de salvie: beneficii, tipuri şi contraindicații

Lipsa somnului: cum ne afecteazăR

Insomnia tratament: plante care ajută la tratarea bolii şi cauzele insomniei

Somnambulism: simptome, cauze, diagnostic și tratamentS