8 alimente care vă ajută să pierdeți în greutate

kilograme în plus

Kilograme în plus? 8 alimente care vă ajută să pierdeți în greutate

  • 1. Carne albă de pui

O sursă excelentă de proteine, carnea albă de pui este o alegere excelentă atunci când trebuie să scăpați câteva kilograme în plus. În medie, o jumătate de piept de pui vă oferă 27 de grame de proteine ​​pentru doar 142 de calorii. Puiul este, de asemenea, încărcat cu vitamine B, care oferă organismului un impuls de energie minus. Încercați să consumați o jumătate de piept de pui la prânz, pentru a vă ajuta să ajungeți după-amiaza fără a mai simți nevoia de a lua gustări. Amintiți-vă, în timp ce este bine să vă coaceți puiul cu pielea pe el, rezistați tentației de a mânca această parte deoarece adaugă o cantitate semnificativă de grăsimi saturate nesănătoase la alimentația dvs. și va sabota eforturile dvs. de scădere în greutate.

  • 2. Migdalele crude

Migdalele sunt o sursă excelentă de proteine ​​care au un indice glicemic foarte scăzut, ceea ce înseamnă că vă vor ajuta să mențineți stabilitatea zahărului din sânge. Migdalele sunt, de asemenea, încărcate cu substanțe nutritive cum ar fi vitamina E, riboflavina, calciu, potasiu și magneziu. O mână mică de migdale crude face o gustare perfectă atunci când încercați să pierdeți în greutate. Alegeți migdalele brute pentru a evita aditivii ascunși, cum ar fi zahărul sau sarea, care vor afecta efectele pozitive ale alimentației sănătoase.

  • 3. Piper roșu

Când încercați să pierdeți în greutate, luați în considerare adăugarea de ardei roșu la fiecare masă. Capsaicina – compusul organic care face parte din ardeiul roșu – are mai multe efecte asupra corpului uman, care pot ajuta la pierderea în greutate. Capsaicina stimulează metabolismul pentru a vă ajuta să ardeți mai multe calorii. De asemenea, crește fluxul de sânge până la nivelul stomacului, astfel încât să mâncați mai eficient alimentele, să absorbi mai multe substanțe nutritive și să simțiți mai puțină foame după ce mâncați. Capsaicina induce și transpirația, care ajută organismul să elibereze orice toxine care pot fi stocate în celulele adipoase, făcând astfel mai ușor pentru sistemul tău să le descompună.

  • 4. Avocado

O altă legume care este pe lista celor mai bune alimente pentru pierderea în greutate este avocado. În timp ce sunt, de asemenea, destul de grași, avocado conține uleiuri sănătoase, care sunt bune nu numai pentru reducerea foamei, ele îmbunătățesc, de asemenea, capacitatea organismului de a absorbi nutrienții și ajută la menținerea părului, pielii și unghiilor hidratate și puternice. Avocado-ul mediu oferă 14 grame de fibre, precum și o doză sănătoasă de vitamina B, vitamina C care repară celulele și magneziul vital macronutrient necesar pentru sute de procese corporale, inclusiv digestia corectă a grăsimilor, a carbohidraților și a aminoacizilor acizi.

  • 5. Semințe chia

Semințele chia sunt pline cu substanțe nutritive, proteine ​​și fibre, dar foarte scăzute în calorii. De asemenea, ele nu au aproape nici un fel de aromă, făcându-le un plus perfect pentru aproape orice fel de sos, smântână sau cereale. Deoarece sunt atât de bogate în fibre (aproximativ 11 g la aproximativ 25 de grame), semințele de chia vă ajută să mâncați mai încet și mai bine și să pierdeți greutatea mult mai ușor decât ați vrea.

  • 6. Ulei de cocos

Beneficiile de sănătate ale uleiului de nucă de cocos sunt multe, iar pierderea în greutate este în partea de sus a listei. Datorită compoziției sale unice de aproximativ 50% acid lauric, uleiul de nucă de cocos oferă mai multe beneficii care afectează în mod direct capacitatea corpului nostru de a elimina acele kilograme nedorite. Consumul de o lingura de ulei de nucă de cocos în fiecare zi vă poate stimula metabolismul cu până la 5%, ajutându-vă să ardeți mai rapid grăsimile și caloriile. În plus, uleiul de nucă de cocos are capacitatea de a contribui la echilibrarea hormonilor din organism, inclusiv a celor responsabili de digestia corectă și metabolismul grăsimilor, făcându-l un aliment necesar pentru o pierdere eficientă în greutate.

  • 7. Ceai verde Matcha

Este plin de aminoacizi și alți compuși organici care stimulează energia și vigilența, fără a vă face să vă simțiți nervoși sau anxioși, Matcha este cel mai bun dintre cei mai buni când vine vorba de ceai. De fapt, ceaiul verde Matcha este probabil cea mai veche băutură energetică din lume, fiind consumată de Samurai în Japonia antică pentru a se concentra mai degrabă în luptă, precum și de călugării budiști zen și de taoșii chinezi în căutarea unei stări de conștiință mai înalte. Ca și cum acestea nu ar fi motive suficiente pentru a-l încerca, Matcha are, de asemenea, o aromă netedă și savuroasă, care este unică pentru acest ceai special.

  • 8. Vin roșu

Poate că vă surprinde să găsiți o băutură alcoolică la sfârșitul listei de produse alimentare pentru scăderea în greutate? Într-adevăr, alcoolul are o reputație destul de proastă! Cu toate acestea, vinul roșu conține un fenol natural denumit Resveratrol, care are capacitatea de a stimula metabolismul timp de până la 90 de minute. Când încercați să slăbiți, bucurați-vă de un pahar de vin roșu uscat la cină. Veți arde mai multe calorii – chiar și în timpul somnului! Amintiți-vă când alegeți un vin roșu mergeți pe soiuri precum Carbernet Sauvignon, Merlot și Syrah. Nivelurile ridicate de zahăr conținute în varietățile dulci vor nega avantajele metabolizării de către Resveratrol

Consultați și alte articole:

Ulei de nucă de cocos pentru celulită

Cum să păcălim kilogramele! 18 sfaturi folositoare!

Alimente pentru obezi

Lintea este benefică în diete de slăbire

Dieta cu fructe de pădure