5 exerciţii cardio acasă care slăbesc

Exerciţii cardio

Exerciţii cardio

Exerciţiile cardio sunt acelea care antrenează marea majoritate a mușchilor coprului pe o perioadă mai lungă de timp, astfel încât sistemul cardiovascular să fie antrenat și stimulat.

Indicaţiile exerciţiilor cardio

Practic aceste exerciţii sunt indicate tuturor persoanelor care sunt apte să facă sport, mai exact toate acele persoane care nu prezintă interdicţie medicală pentru efort fizic moderat.

Beneficiile exerciţiilor cardio

Aceste exerciţii nu doar stimulează sistemul cardiovascular, dar prezintă și alte beneficii deloc de neglijat:

Combate anemia pentru că stimulează organismul să crească putin cantitatea de sânge din corp (stimulează măduva hematopoietica);

Crește activitatea sistemului imunitar;

Intăresc articulaţiile și previn artoza;

Scad incidenţa cancerelor prin îmbunătăţirea oxigenării și nutriţiei celulare;

Menţin tinereţea sau chiar întineresc cu câţiva ani persoana care practică exerciţiile cardio;

Elimină cu succes stresul – după o jumătate de oră de exerciţii cardio vă veţi simţi psihic, dar și fizic mult mai bine;

Slăbesc cel mai rapid dintre toate tipurile de exerciţii fizice;

Reduc colesterolul;

Imbunătăţesc memoria și atenţia;

Reduc durerile menstruale etc.

Alergarea alternativă

Alegeţi o dimineaţă pe săptămână, cu vreme frumoasă, în care să ieșiţi la alergat. Ideal este să alergaţi pe stadion sau prin parcuri cu alei de pământ fiindcă asfaltul este dur pentru articulaţii. Puteţi încerca totodată dacă hotărâţi să alergaţi pe asfalt cu adidași speciali cu talpă înaltă și moale care atenuează din duritatea asfaltului.

Exerciţii cardio acasă? Se poate!

Exerciţiile cardio sunt renumite pentru arderea rapidă a grăsimii, pentru sporirea rezistentei corpului, dar și pentru îmbunătăţirea activităţii sistemului cardiovascular și pe cea a plămânilor. Ele sunt acele exerciţii de tip aerob, executate mai ales cu ajutorul echipamentului special de sală, de tipul planșei de alergat, a bicicletei staţionare sau a stepper-ului.

Totuși, acest lucru nu trebuie să te dezarmeze în cazul în care nu ai un abonament la o sală de finess, pentru că poţi chiar foarte ușor să faci exerciţii cardio acasă, fără niciun fel de aparate sau echipamente speciale.

7 exerciţii cardio acasă pentru cei care vor să slăbească rapid

Iată, așadar, cele mai eficiente exerciţii cardio pentru acasă, care nu necesită decât…dorinţa de a avea o siluetă perfectă:

1. Mișcarea patinatorului: începe din poziţie verticală, cu picioarele depărtate și, sărind ușor pe un picior, adu-l pe celalalt în spatele lui, atingând podeaua cu vârful. Pentru un efort mai mare, poţi face aceeași mișcare și cu braţul drept atunci când piciorul drept este în spate și invers. Intreg exerciţiul se aseamănă cu mișcarea patinatorilor în viteză.

2. Cotul la genunchi: stand în picioare, ridică genunchiul drept în lateral și atinge-l cu cotul, repetând mișcarea de 10 ori, apoi execută același exerciţiu și pentru partea stângă. O mișcare cât se poate de simplă care te va ușura de multe calorii!

3. Sărituri: stai dreaptă, cu picioarele apropiate și braţele pe lângă corp. Sari, îndepărtând picioarele și aducând bratele deasupra capului sau desenând cu ele în aer cercuri imaginare. Repetă mișcarea până când obosești.

4. Săritura cu coarda…imaginară: stai în poziţie verticală, picioarele apropiate și braţele apropiate de corp. Imaginează-ţi că ai o coardă imaginară și sari, păstrând picioarele apropiate și executând mișcări circulare cu braţele.

5. Căţăratul pe munte: începe exerciţiul dintr-o poziţie de flotare, sprijinându-te în palme și degetele de la picioare. Adu genunchiul drept aproape de piept, apoi sari și schimbă poziţiile picioarelor între ele. Execută acest exerciţiu timp de 1 minut, apoi odihnește-te.

6. Urcatul scărilor: folosindu-te de doar o treaptă sau o platformă înaltă cât o treaptă, urcă un picior pe treaptă, apoi și pe celălalt, apoi coboară și repetă mișcarea, alternând ordinea picioarelor. Ai grijă să nu te împiedici! Pentru un grad de dificultate mai mare, poţi ţine în mâini o pereche de gantere de 1 – 2 kg.

7. Jogging-ul…pe loc: nimic mai simplu, tot ce trebuie să faci este să alergi pe loc, în timp ce te uiţi la televizor sau asculţi muzică. Soluţia cea mai simplă pentru arderea grăsimilor!

Exerciţii cardio acasă – mult mai simple, dar la fel de eficiente

Iată că, dacă-ţi dorești ceva cu adevarat, nimic nu-ţi stă în cale, nici măcar lipsa unor aparate speciale! Poţi face nenumărate exerciţii cardio acasă, acestea fiind cele mai simple și comode mișcări care nu doar că te ajută la slăbit, dar și să-ţi îmbunătăţești starea de sănătate, începând de la cea a inimii și până la cea a întregului corp. Succes!

Alătură-te comunității noastre de cititori cu un Like pe Facebook Doftoria

Citeşte şi alte articole:

Diminuează febra musculară

Beneficiile sportului: mişcarea şi memoria

Exerciţii cardiovasculare bune pentru circulaţia sângelui

Urcatul scărilor: beneficiile unei activităţi pe care adesea o evităm