Efectele insomniei asupra organismului

efectele insomniei

Efectele insomniei asupra organismului

O stare de impulsivitate intensă

Nu este numai o problemă internă, ci ea are efecte şi în exterior.
Insomnia îţi afectează şi restul de activităţi din timpul zilei.

Principalele efecte pe care le are sunt asupra creierului şi obiceiurilor.

Când o persoană se confruntă cu aceste tulburări de somn, nivelul de concentrare poate fi afectat, crescând astfel starea de impulsivitate, nervozitate şi iritabilitate.

Aşadar, dilema din mintea ta poate duce la modificări de greutate (află care este Greutatea ideală în funcţie de înălţime), uneori sunt întâlnite probleme grave de greutate.

Efectele insomniei: nevoie de zahăr

Somnul ne ajută să ne menţinem în formă, dar dacă orele de somn sunt puţine şi necalitative, vei simţi nevoia de alimente mai dulci şi cu mai multe calorii.

Nu numai asta, ci va exista o dorinţă pentru alimente nesănătoase sau fast food, care nu sunt bogate în substanţe nutritive.

În concluzie, grăsimile şi zahărul vor provoca creşterea în greutate.

Efectele insomniei: creştere a bacteriilor intestinale

Privarea de somn poate duce la creşterea nivelului de bacterii intestinale, dar asta înseamnă că bacteriile rele cresc şi le îmbolnăvesc pe cele sănătoase.

Prin urmare, creşte riscul de apariţie a problemelor digestive.

Medicii spun că acest proces poate duce la creşterea greutăţii, deoarece procesul de digestie este afectat.

Efectele insomniei: mai multe alimente consumate (apetit excesiv)

Tulburările de somn ne afectează modul în care funcţionează organismul. Acestea cresc nivelul de grelină, care este hormonul foamei.

Creşterea apetitului duce la consumul excesiv de alimente, iar nevoia de a mânca ceva continuu va persista până când vei avea un somn calitativ.

Dacă te-ai confruntat cu insomnie şi te-ai îngrăşat, acesta este motivul.

Alătură-te comunității noastre de cititori cu un Like pe Facebook DoftoriaN

Citeşte şi alte Articole:

Insomnie: 20 de tratamente naturiste pentru insomnie

Insomnia tratament: plante care ajută la tratarea bolii şi cauzele insomniei

Limonada cu lavandă pentru anxietate și insomnie

Somn profund: infuzii din plante (insomnie şi sedative naturale)

Remedii naturiste cu mărar pentru insomnie, toxine și sughiț