Diminuează febra musculară

Diminuează febra musculară doftoria

Diminuează febra musculară

Diminuezi durerea mușchilor și-ți revii cât de cât din starea generală de moleșeală dacă aplici următoarele:

Incheie ora de sport cu exerciții de întindere a musculaturii. Acordă 20-30 de secunde fiecărei mișcări de acest gen.

Fă o baie fierbinte cu sare. Stai la „înmuiat“ în cadă cel putin 15 minute, ca să se relaxeze mușchii!

Ia o aspirină imediat după ce faci efort fizic. Are efect antiinflamator.

Bea foarte multa apă atât în timpul antrenamentului, cât și după. Pentru un randament crescut, mușchii au nevoie de lichide.

Fă exerciții aerobe (cardio) ușoare, care măresc fluxul sangvin și atenuează durerile musculare.

Masează ușor zonele dureroase,eventual cu un unguent antiinflamator.

Aplică pungi cu gheată pe mușchii dureroși.

Iată ce trebuie să includă regimul tău alimentar ca să nu te afecteze febra musculară la cote maxime:

Cereale, semințe, nuci, cacao, fructe uscate, somon, dovleac – sunt bogate în magneziu, mineral care ajută la regenerarea fibrelor musculare.

Citrice, catină, broccoli – sunt bogate în vitamina C, care ajută în procesul de generare a colagenului și intervine în respirația celulară.

Migdale, spanac, varză, ulei de măsline, de floarea-soarelui, sfecla roșie, mazăre – sunt bogate în vitamine E, care protejează fibra musculară de efectul toxic al substanțelor sintetizate în corp în urma efortului fizic.