Cum să te trezești devreme dimineața

Cum să te trezești devreme dimineața doftoria

Cum să te trezești devreme dimineața

Acest articol oferă câteva din cele mai bune sfaturi pentru a vă ajuta să vă treziți devreme în fiecare zi. Rețineți că nu vă puteți transforma radical stilul de viață peste noapte. Este important ca aceste sfaturi să facă parte din rutina zilnică și să le urmați în mod consecvent pentru a observa schimbări.

  • Evitați să mâncați înainte de culcare

Deși este tentant, evitați gustările înainte de culcare, deoarece nu numai că vă afectează somnul, ci duce și la creșterea în greutate, pe timp de noapte mâncarea este stocată în loc să fie arsă. De asemenea, atunci când mâncați înainte de culcare, sistemul digestiv se oprește din procesarea alimentelor, atunci când ar trebui să se relaxeze, duce la balonare și la un sentiment de greutate (prea plin).

  • Du-te în pat devreme

Am crescut ascultând părinții noștri spunându-ne să mergem mai devreme la culcare pentru a ajunge mai devreme la școală. Și acest lucru este într-adevăr adevărat. Poți să te trezești mai devreme decât de obicei dacă te duci la culcare la o oră rezonabilă, asigură-i corpului tău suficient timp pentru odihnă și recuperare.

  • Dormi cu perdelele ușor deschise

A dormi cu perdelele ușor deschise vă ajută să vă treziți în mod natural în dimineața următoare, când razele soarelui își fac apariția. Aceasta este una dintre cele mai plăcute moduri de a vă trezi fără a trebui să setați alarma.

  • Fii entuziasmat de ziua următoare

Fie că este vorba de sesiunea de antrenament de dimineață, de un mic dejun delicios sau de orice eveniment viitor – bucurați-vă de ceva cu adevărat așteptat. Această emoție vă va declanșa fără îndoială motivația să vă treziți mai devreme decât de obicei.

  • Țineți-vă alarma în cameră

Acesta este un truc vechi, dar mulți oameni se asigură că eficacitatea sa vă ajută să vă treziți devreme. O alarmă îți întrerupe somnul și tot ce vrei să faci este să o oprești de îndată ce se stinge. Dacă îl țineți departe de pat, vă va face să vă ridicați și să vă deplasați în cameră pentru al opri.

  • Treziți-vă la același oră în fiecare zi

Trezirea la aceeași ora în fiecare zi poate face creierul să se obișnuiască cu trezirea devreme. După o anumită perioadă, veți observa că vă treziți în același timp, chiar mai devreme, înainte ca alarma dvs. să sune, deoarece ați fost pregătiți subconștient pentru a face acest lucru.

  • Evitați consumul de cafeină în timpul zilei

După cum știți deja, aportul de cafeină în timpul zilei vă poate afecta somnul. Prin urmare, trebuie să evitați să consumați orice băuturi pe bază de cafeină cu cel puțin 6-7 ore înainte de culcare. Acest lucru nu numai că vă ajută să obțineți un somn bun, dar, de asemenea, vă crește șansele de a vă trezi devreme.

  • Opriți toate dispozitivele electronice cu o oră înainte de culcare

Lumina albastră emisă de ecranele de telefoane mobile, laptop-uri și televizoare este în detrimentul sănătății dumneavoastră. În mod greșit, creierul crede că este în timpul zilei, chiar dacă nu este, și îl stimulează în eliberarea cortizolului (hormonul de stres), care vă poate împiedica să dormiți. Deci, opriți toate dispozitivele electronice cu o oră înainte de a merge la culcare. Citește o carte sau asculta muzică pentru a te relaxa.

  • Trezește-te câteva minute mai devreme în fiecare zi

Unul dintre cele mai bune și mai ușoare trucuri este încercarea și trezirea cu câteva minute mai devreme în fiecare zi. Dacă vă trezi de obicei la 7 dimineața, dar doriți să vă treziți la ora 05:00, nu se poate întâmpla peste noapte. Setați-vă alarma cu 5 minute mai devreme în fiecare zi până când ajungeți la ora de trezire a țintei.