Cum să păcălim kilogramele! 18 sfaturi folositoare!

Cum să păcălim kilogramele doftoria

Cum să păcălim kilogramele!

Nu puţini oameni se confruntă cu kilogramele în plus. România se află sub media media europeană de obezitate, dar fată de 1990, nivelul de obezitate în rândul populaţiei a crescut cu 14%, fiind cea mai mare creştere din Europa. Un studiu Nielsen ne spune că aproximativ 81% din populaţia Europei Centrale şi din Europa de Est încearcă să piardă în greutate. Am adunat mai multe sfaturi utile şi metode prin care puteţi să păcăliţi organismul pentru a nu lua kilograme în plus.

1. Folosiţi veselă maro sau galbenă. Cele mai noi studii din SUA demonstrează impactul culorilor asupra noastră. Culorile calde stimulează centrul de saturaţie din creier. Iar urmarea este avantajoasă pentru dumneavoastră, pofta de mâncare scade cu până la 40%.

2. Respiraţi zgomotos. Când vi se face foame, inspiraţi adânc de sase ori şi respiraţi cu un oftat zgomotos. Trucul face minuni si, mai ales, nu conţine calorii.

3. Săturaţi-vă cu pectine. Substanţa care îngroaşă marmelada si jeleurile umple şi stomacul gol, fără prea multe calorii. Puneţi o lingură de pectină de mere într-un pahar cu apă (aproximativ 200 de grame) călduţă şi amestecaţi.

4. Aromele taie foamea. Când simţiţi cunoscuta gaură din stomac, apelaţi la banane sau citrice. Nu ca să le mâncaţi, ci ca să le mirosiţi. Parfumul lor taie foamea.

5. Mâncaţi zarzavaturi crude. Nu conţin calorii, în schimb, satură. Următoarele legume au doar 20 de calorii: un castravete mare murat (100 de grame), un morcov (80 de grame), jumătate de ardei gras (75 de grame), 20 de ridichi (100 de grame), 300 de grame de castravete de salată, două roşii (100 de grame).

6. Inainte de culcare, mâncaţi o lămâie. Curăţaţi o lămâie ca pe o portocală şi mâncaţi-o. Imediat după aceea, neutralizaţi acidul cu o lingură de brânză de vaci sau de iaurt. Lămâia activează hormonii de creştere proprii organismului şi reduce grăsimile. Urmarea: slăbiţi dormind!

7. Zeama de varză acră spală intestinele. Beţi o dată pe săptămână un pahar cu zeamă de varză. Activează mişcările intestinului şi grăbeşte digestia. Efectul: eliminarea reziduurilor.

8. Consumaţi mâncăruri condimentate. Condimentaţi-vă din când în când mâncarea cu piper, boia, chilli, tabasco. Acestea produc în corp o încălzire si stimulează metabolismul cu 20% si în acest mod ardeţi mai multe calorii.

9. Folosiţi, periodic, sare cu iod. Această substanţă minerală este componenta cea mai importantă a hormonilor glandei tiroide, care dirijează energia din corp. Dacă hrana conţine prea putin iod, scade consumul de calorii. Din cauza lipsei de iod, ne îngrăşăm fără să mâncăm mai mult.

10. Sampania creste metabolismul. Ar trebui să vă faceţi timp din când în când pentru un pahar de şampanie, căci alcoolul asociat cu acidul carbonic simulează metabolismul.

11. Enzime împotriva kilogramelor. Mâncaţi din când în când câte o bucată de ananas sau un kiwi întreg. Fructele exotice au calorii foarte puţine, conţin în schimb enzime care ridică metabolismul la turaţie maximă şi reduc grăsimile.

12. Băuturile reci simulează intestinul leneş. Beţi dimineaţa, pe stomacul gol, un pahar cu lichid rece (din frigider). Stimulează activitatea intestinelor. Poate fi apă, lapte sau suc. Apoi, mai băgaţi-vă zece minute în pat.

13. Cromul ucide grăsimile. Consumaţi mai des alimente care conţin crom. Cromul sporeşte acţiunea insulinei proprii organismului şi îmbunătăţeşte glicemia. Urmarea: grăsimile sunt reduse. Crabii, drojdia, cartofii conţin mult crom.

14. Urcaţi trepte. Chiar dacă staţi la etajul zece, renunţaţi la lift! Urcatul pe trepte consumă energie şi face picioarele frumoase, pentru că întăreşte musculatura gambei şi a coapsei.

15. Plimbaţi-vă după ce mâncaţi. Chiar si o plimbare de 10 minute în jurul blocului stimulează digestia şi dublează arderile.

16. Sporturi blânde. Mişcarea activează metabolismul. In plus, creste consumul de calorii. Alegeţi-vă sportul care vă produce cea mai mare plăcere. Foarte important este să nu exageraţi.

17. Mergeţi pe jos. Călătoriţi cu autobuzul sau cu tramvaiul? Coborâţi mai devreme cu o staţie şi parcurgeţi restul drumului pe jos. Mişcarea în aer liber stimulează circulaţia sângelui.

18. Incordaţi-vă muşchii. Puteţi să o faceţi oriunde şi oricând, fără să observe nimeni, de exemplu în drum spre serviciu. Incordaţi pur şi simplu de zece ori muşchii abdomenului şi ai feselor. Intăreşte ţesuturile.