Cu ce înlocuim carnea? Plante care înlocuiesc carnea

cu ce înlocuim carnea

Cu ce înlocuim carnea? Plante care înlocuiesc carnea

Cu ce înlocuim carnea? Buna funcționare a sistemului imunitar este dependentă de fier. De aceea, poate fi principalul motiv de îngrijorare pentru toți vegetarienii. Fierul este componenta principală a hemoglobinei care transportă oxigenul și dioxidul de carbon spre și dinspre celule. Pentru a fi absorbit, fierul are nevoie de vitamina C pentru a-și schimba valenta la nivelul stomacului. Pentru adulți, doza zilnică recomandată de fier este cuprinsă între 8 mg și 27 mg.

Cu ce înlocuim carnea – Spanacul este bogat în vitamine și minerale

Bogat în substanțe nutritive, spanacul oferă aproape jumătate din necesarul zilnic de vitamina A. De asemenea, acesta este bogat în fier, calciu, precum și vitamina K. Doar trei căni de spanac conțin 18 mg de fier, astfel, o salată de spanac este suficientă pentru a întruni necesarul zilnic de fier. O salată de spanac oferă oricărei persoane o cantitate importantă de vitamine și minerale.

Cu ce înlocuim carnea – Lintea

Boabele de linte sunt excelente la gust şi foarte uşor de preparat. Lintea conține 9 grame de proteine la fiecare 100 de grame. Sunt suficiente 30 de minute de fierbiere pentru ca lintea să fie gata.

Cu ce înlocuim carnea – Pătrunjelul conține vitamina C

Pătrunjelul este un antioxidant, tonic general şi purificator al organismului. Acesta întărește imunitatea. O jumătate de ceașcă de pătrunjel proaspăt sau o lingură de pătrunjel uscat oferă necesarul zilnic de fier. În plus, conține și vitamina C necesară oganismului pentru a absorbi fierul. De asemenea, o legatură de pătrunjel furnizează mai multe proteine decât 2 ouă, devenind un aliat de nădejde în curele de slăbire, deoarece conferă senzaţia de saţietate.

Cu ce înlocuim carnea – Fasolea are puține grăsimi

Fasolea este la fel de bogată în proteine precum carnea de pui, peștele sau ouăle. În plus, are puține grăsimi, calorii și sodiu, conținând fibre, carbohidrați și o cantitate moderată de acizi grași omega 6. De asemenea, este bogată în fier, un supliment natural energetic, fiind indicat mai ales femeilor.

Cu ce înlocuim carnea – Quinoa

Cu 4 g de proteine la fiecare 100 g de produs, quinoa este și ea pe lista alimentelor sănătoase pe care să le consumi când vrei să renunți la carne. Ea poate fi substitute pentru paste sau orez și are un gust excelent în supe sau salate. Quinoa se pregătește asemănător cu orezul.

Alătură-te comunității noastre de cititori cu un Like pe Facebook Doftoria

Citeşte şi alte articole:

Carne de miel sau carne de ied?

Renunţarea la carne: riscuri pentru sănătate şi cu ce putem înlocui carnea

5 Motive să renunți la carne