Antidepresive naturale: 8 alimente care acționează ca un antidepresiv

antidepresive naturale

Antidepresive naturale:  8 alimente care acționează ca un antidepresiv

Există alimente perfect naturale care pot alunga depresia și anxietatea, fără a duce la apariția unor efecte secundare nedorite.

Antidepresive naturale: Varza

Un studiu efectuat de către Asociația Americană pentru Cercetarea Cancerului arată că varza face parte din lista de alimente antidepresive, fiind bogată în vitamina C și acid folic, două calități ce sunt benefice pentru a preveni apariția stresului, diferite boli coronariene și diverse tipuri de cancer.

Antidepresive naturale: Sfecla de zahăr

Sfecla de zahăr este un aliment bogat în uridină și este folosită pentru a obține zahărul. Uridina sporește cantitatea de citidină din creier, fapt ce afectează producția de dopamină, hormon ce determină cum ne vom simți.

Antidepresive naturale: Soia

Soia conține acizi grași Omega-3 care, pe lângă a fi foarte benefici pentru sănătatea inimii tale, sunt minunați și dacă suferi de depresie. Consumul de soia a devenit foarte popular în ultimul timp, în mare parte datorită mai multor studii ce arată că aceasta este un aliment cu multe proprietăți benefice pentru sănătatea noastră. Această sursă de proteine vegetale poate fi consumată sub forma mai multor produse alimentare ce îți vor permite să profiți de toate beneficiile oferite fără a-ți crea neplăceri. Alimente antidepresive ce conțin soia tind să fie bogate în aminoacizi, ce nu conțin multe grăsimi saturate și nici un pic de colesterol.

Antidepresive naturale: Orezul brun

Orezul brun este bogat în vitaminele B1 și B3, dar și în acid folic. Acesta este un aliment cu un indice glicemic scăzut. Grație conținutului său de zahăr foarte scăzut, acest orez previne scăderea glicemiei, dar și modificările de dispoziție ce o însoțesc de obicei.

Antidepresive naturale: Nucile

Nucile sunt o sursă importantă de acid alfa-linolenic, unul din componentele acizilor grași Omega-3. Îți recomandăm să mănânci nuci dacă suferi de depresie, deoarece proprietățile lor nu numai că te vor ajuta cu această problemă, dar îți vor și proteja inima.

Antidepresive naturale: Cacao

Când vine vorba de lupta împotriva depresiei, cacao este unul dintre cele mai populare alimente antidepresive. Asemenea nucilor și melaselor, cacao conține seleniu, ce ajută la controlarea dispoziției, îți întărește creierul și previne apariția semnelor îmbătrânirii. Însă, trebuie să te controlezi și nu faci abuz de ciocolată. Studiile arată că ciocolata pură (amăruie) este foarte benefică pentru sănătatea noastră fizică și emoțională.

Antidepresive naturale: Fulgii de ovăz

Ovăzul conține acid folic și vitaminele B1 și B6, ce sunt benefice pentru sistemul digestiv și previn scăderea glicemiei, o cauză frecventă a schimbărilor de dispoziție și a irascibilității.

Antidepresive naturale: Drojdia de bere

Acest aliment este bogat în vitaminele B1, B2 și B3. În plus, mai conține și 16 aminoacizi ce sunt foarte eficienți dacă vrei să-ți întărești sistemul nervos.

Alătură-te comunității noastre de cititori cu un Like pe Facebook Doftoria

Citeşte şi alte Articole