Alimente pentru obezi

Alimente pentru obezi doftoria

Alimente pentru obezi

Obezitatea este o preocupare mondială. Aceasta reprezintă o schimbare largă în modul în care majoritatea oamenilor mănâncă, ceea ce înseamnă, în general, prea multe alimente cu adaos de zahăr și grăsimi. Deoarece afecțiunile variază, este important să alegeți alimentele din categorii complexe de substanțe nutritive. Acestea includ alimente bogate în calciu și fibre, împreună cu mai multe fructe și legume. În cele din urmă, însă, bătălia cu kilogramele va fi câștigată prin consumul de calorii mai puține și prin obținerea unei activități fizice mai mari.

Alimente bogate în fibre  
Cu cât mănânci mai multe fibre, cu atât mai bine îți poți controla greutatea. Relația dintre fibră și greutatea corporală este inversă. Fibrele sunt carbohidrați complecși. Sunt o hrana voluminoasă și durează mai mult pentru digerare. Acest lucru înseamnă că vă veți simți plin pentru perioade mai lungi de timp când consumați fibre. Multe alimente bogate în fibre sunt, de asemenea, scăzute în calorii, astfel încât veți obține dublul beneficiului de a le mânca. Adulții au nevoie de fibre de 25 până la 30 g. Lintea și fasolea sunt bogate în fibre. Consumați fructe și legume, pâine integrală de grâu, paste făinoase și cereale pentru micul dejun.

Alimente bogate în calciu
Persoanele care suferă de obezitate au tendința să aibă mai puțin calciu în dieta lor decât persoanele cu greutate normală. Acest lucru a condus la cercetare pentru a determina cum calciu ar putea ajuta cu pierderea în greutate. Aportul de calciu explică aproximativ 10% din variația greutății corporale. Calciul poate interacționa cu hormonii dvs. pentru a crește metabolizarea grăsimilor. Se pare că funcționează cel mai bine în cazul persoanelor care lucrează deja în ceea ce privește scăderea în greutate, atunci când copiii primesc o cantitate foarte mare de alimente, acestea le protejează de creșterea supraponderabilității. Alimentele bogate în calciu includ lapte, brânză, iaurt, broccoli, varză, sardine, macrou și somon.

Alimente cu conținut scăzut de calorii
Obezitatea este cauzată, în principal, de consumul de mai multe calorii decât corpul dumneavoastră are nevoie. Pentru a obține mai puține calorii pe zi, dar totuși să obțineți toate substanțele nutritive de care aveți nevoie și să nu vă înfometați, este bine să mâncați alimente cu conținut scăzut de calorii. Cele mai multe fructe și legume, boabe întregi și porții ocazionale de carne slabă. Acest lucru înseamnă, de asemenea, evitarea de grăsimi solide și zaharuri adăugate. Aproximativ 35% din caloriile dintr-o dietă normală provin doar din grăsimi și zaharuri.