Alimente care te ajută să câștigi în greutate

Alimente care te ajută să câștigi în greutate doftoria

Alimente care te ajută să câștigi în greutate

Există afecțiuni medicale care pot provoca pierderea nesănătoasă în greutate. Acest lucru este deosebit de important dacă ați început recent să pierdeți cantități mari de greutate fără a încerca aceasta. Dacă doriți să câștigați în greutate, atunci este foarte important să o faceți corect. Dacă sunteți subponderal, atunci doriți să obțineți o cantitate echilibrată de masă musculară și grăsime subcutanată, nu o grămadă de grăsime abdominală nesănătoasă. Prin urmare, este absolut esențial să consumați alimente sănătoase și să trăiți un stil de viață sănătos general.

Afecțiuni medicale care pot provoca pierderea anormală în greutate:

Tulburări de nutriție: Aceasta include anorexia nervoasă, o tulburare mentală gravă.
Probleme tiroidiene: Având o tiroidă hiperactivă (hipertiroidism) poate stimula metabolismul și poate provoca o pierdere în greutate nesănătoasă.
Boala celiacă: cea mai severă formă de intoleranță la gluten. Majoritatea persoanelor cu boala celiacă nu știu că o au.
Diabetul zaharat: Diabetul zaharat necontrolat (în principal de tip 1) poate duce la scăderea severă a greutății.
Cancerul: Tumorile canceroase arde adesea cantități mari de calorii și pot provoca pierderea unei greutăți.
Infecții: Anumite infecții pot determina o persoană să devină grav subponderală. Acestea includ paraziți, tuberculoză și HIV / SIDA.
Dacă sunteți subponderali, poate doriți să vedeți un medic pentru a exclude o afecțiune gravă.

Cum să obțineți greutate pe calea sănătoasă:

Cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru a câștiga greutate este să consumați mai multe calorii decât corpul are nevoie.

Mănâncă o mulțime de proteine:

Cea mai importantă substanță nutritivă pentru obținerea unei greutăți sănătoase este proteina.

Muschiul este alcătuit din proteine, fără ca majoritatea acestor calorii suplimentare să ajungă ca grăsimi corporale.

O dietă bogată în proteine determină transformarea multor calorii în plus în mușchi.

Alimentele bogate în proteine includ carne, pește, ouă, multe produse lactate, leguminoase, nuci și altele. Suplimentele de proteine pot fi, de asemenea, utile.

Mănâncă o mulțime de carbohidrați:

Mâncați o mulțime de alimente bogate în carbohidrați și alimente bogate în grăsimi, dacă creșterea în greutate reprezintă o prioritate pentru dvs. cel mai bine este să consumați o cantitate mare de proteine, grăsimi și carbohidrați la fiecare masă.

Asigurați-vă că mâncați cel puțin 3 mese pe zi și încercați să adăugați gustări dense de energie ori de câte ori este posibil.

Mâncați o mulțime de alimente bogate în energie și folosiți sosuri, condimente

Problema este că alimentele tip fast food tind să fie mai mult de umplutură decât alimentele prelucrate, ceea ce face mai greu să ajungi la suficiente calorii.

Folosind o mulțime de condimente și sosuri pot ajuta cu asta. Cu cât este mai gustoasă mâncarea ta, cu atât este mai ușor să mănânci mai mult.

Iată câteva alimente bogate în energie care sunt perfecte pentru a câștiga în greutate:

Nuci: migdale, nuci, nuci macadamia, alune, etc.
Fructe uscate: Stafide, curmale, prune și altele.
Produse lactate cu conținut ridicat de grăsimi: lapte integral, iaurt plin de grăsime, brânză, smântână.
Grăsimi și uleiuri: Uleiul de măsline extra virgin și uleiul de avocado.
Cereale: boabe întregi cum ar fi ovăzul și orezul brun.
Carne: carne de pui, carne de vită, carne de porc, miel etc. Alegeți părțile mai grase ale cărnii .
Tuberculi: Cartofi, cartofi dulci.
Ciocolata neagră, avocado, unt de arahide, lapte de nucă de cocos.