Alimente care scad nivelul ridicat de insulină

Alimente care scad nivelul ridicat de insulină doftoria

Alimente care scad nivelul ridicat de insulină

Insulina este un hormon pe care corpul îl folosește pentru a obține energie din carbohidrații din alimente. Fără insulină, nivelurile de zahăr din sânge ale unei persoane se pot ridica prea mult și pot provoca leziuni ale corpului, mai ales rinichilor, nervilor mâinilor, picioarelor și ochilor. În mod ideal, există un echilibru între zahărul din sânge și insulina din organism. O persoană care este rezistentă la insulină și dorește să mențină o greutate normală a corpului și un organism sănătos poate avea nevoie să-și controleze nivelul de insulină.  Adesea, alimentele care mențin nivelul scazut al zahărului din sânge sunt, de asemenea, alimente care vor ajuta la menținerea nivelurilor scăzute ale insulinei. Acestea sunt cunoscute sub numele de alimente cu indice glicemic scăzut și sunt surse preferate de carbohidrați.

Trei sfaturi pentru dietă

  • Consumați alimente care mențin nivelurile scăzute ale zahărului din sânge: avocado, banană, coacăze, scorţişoară, usturoi, miere, unt de arahide, oţet, iaurt fără adaos de zaharuri.
  • Evitarea alimentelor care provoacă spori de insulină: fructele uscate și băuturile energetice sunt, de asemenea, surse de zahăr care duc la creșteri de insulină. Evitarea acestor alimente poate ajuta la scăderea nivelului de insulină.
  • Consumul unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați poate contribui la reducerea nivelului de insulină al unei persoane, precum și scăderea în greutate și scăderea tensiunii arteriale. Alimentele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt: grâul, fasolea, fructe, legume, nuci, ulei de măsline și pești.