De ce e bine să dormi minimum 7 ore pe noapte

minimum 7 ore pe noapte

7 ore pe noapte: de ce e bine să dormi minimum 7 ore pe noapte

De ce e bine să dormi minimum 7 ore pe noapte: Previne apariția bolilor de inimă

O lipsă constantă de odihnă nu doar că te va face să te simți obosit, dar are repercusiuni și asupra stării de sănătate. Astfel, spun medicii, poate apărea o tensiune arterială mare , ceea ce înseamnă un risc mai crescut de infarct.

Totodată, poate avea impact negativ și asupra hormonilor. Cortizolul, cunoscut și drept hormonal stresului, ar putea fi secretat în cantități mai mari.

De ce e bine să dormi minimum 7 ore pe noapte: Un sistem imunitar puternic

Lipsa orelor suficiente de somn poate avea impact și asupra sistemului imunitar, care nu va funcționa la parametri normali. Vei fi o pradă mai ușoară afecțiunilor de sezon. Totodată, vei avea de suferit și în ceea ce privește aspectul: un ten obosit și cearcăne.

De ce e bine să dormi minimum 7 ore pe noapte: Pentru o mai bună concentrare

Potrivit mai multor studii, persoanele care dorm mai puțin de 7-8 pre pe noapte se concentrează mai greu și se simt mai obosite decât celelalte. Vei constata că un somn adecvat te va face mai activ și-ți vei îndeplini cu mai multă ușurință sarcinile la serviciu.

O putere mai mare de concentrare a fost remarcată, de asemenea, la cei care se odihnesc suficient.

De ce e bine să dormi minimum 7 ore pe noapte: Te ajută să slăbești

Un somn odihnitor este aliatul tău și împotriva kilogramelor în plus. Potrivit unui studiu al cercetătorilor britanici, hormonii răspunzători cu apetitul sunt afectați în lipsa somnului.

Când organismul este privat de odihnă, crește canitatea de grelină, cunoscut și ca hormnul foamei, deci vei avea o poftă de mâncare mai mare.

Alătură-te comunității noastre de cititori cu un Like pe Facebook Doftoria

Citeşte şi alte articole:

Insomnie: 20 de tratamente naturiste pentru insomnie

Somnolenţă? Ce afecţiuni poate ascunde această stare de somnolenţă

Insomnia tratament: plante care ajută la tratarea bolii şi cauzele insomniei

Insomnia la vârstnici: cauze şi tratamente recomandate

4 obiceiuri care ne afectează somnul

Somn liniștit? 5 băuturi de consumat seara pentru un somn liniștit

Somn profund: infuzii din plante (insomnie şi sedative naturale)